mércores, 26 de outubro de 2011

PALABRAS FERMOSAS

        Estos días na clase temos unha maleta que nos mandou Leodoro, o trasno da Biblioteca. (Para coñecer esta nova actividade picade aquí ). A maleta está chea de contos e hoxe contamos "O ladrón de palabras" de Anxo Fariña. Nel cóntase como un malvado persoaxe anda a roubar cunha aspiradora as palabras de toda a xente da cidade e o que os tres protagonistas teñen que facer para recuperalas, xa que senón non poderán volver falar nin escribir.
       Falamos da forza e do poder que teñen as palabras: de como nos fan sentir cousas. Tamén falamos dos insultos  e das mentiras, xa que se lembraron do conto "A cousa que máis doe do mundo" (preguntádelles cal é esa cousa).
      
       E despois, intentamos buscar a palabra que para cada un de nós era a máis bonita de todas. Tiago foi o primeiro, púxose tenro e dixo "AMOR", pero para explicar porqué lle gustaba contoumo a carón do  oido, xa que lle daba vergoña: parece mentira o que lles costa decir palabras bonitas ou expresar algúns sentimentos diante dos outros, sobre todo aos nenOs. Pero despois arrancamos e esto foi o que nos saleu (eu só transcribo as súas palabras, e hoxe só estabamos 20 en clase) :

AMOR (Tiago): "porque és lo que me dan mi papá y mi mamá".
BESARSE (Mauro) : "porque me gustan las chicas" . Esto dixollo baixiño ao que estaba ao lado.
HELADO (Claudia): "porque me gusta el verano"
ORQUESTA (Guillermo): "porque suena música"
ARCO IRIS (Yussef ) : "porque tiene muchos colores bonitos"
CORAZON (Anxo) : "porque mamá es muy buena"
OSITO (Rodrigo): "porque cuando ERA pequeño tenía uno para dormir"
ESTRELLA FUGAZ (Lara): "porque brilla moito e podes pedirlle desexos"
CARIÑO (Brais): "porque me lo llama mi mamá"
MAMÁ (Nicolás): "porque la quiero mucho"
CUIDAR (Alejandro): "porque hay que cuidar a los animales,  a Los bebés,  a la gente y... y al mundo"
LIBRO ( Christian): "porque me lo lee mi mamá al acostarme"
BICI (Aquiles): "porque es mi juguete favorito"
CORAZÓN (Alba T.) : "porque mi mamá me llama corazón"
SOL (Irene) : "porque me dá mucho calor y me gusta"
GLOBO (Aroa): "porque me gustan mucho sus colores"
HOJAS ( Celia ): "porque tienen muchos colores en otoño"

CALABAZA (Pablo): "porque me gusta la sopa de calabaza"
CEREBRO (Miguel) : "porque pienso mucho"
ABRAZO (Noa) : "porque papá y mamá siempre me abrazan"

       Eu, pola miña parte, creo que engadiría PROFE: "porque non sei en que outra profesión podes oir estas cousas tan bonitas e ver como, a pesar do moi movidiños que somos, se poñen a funcionar estas cabeciñas".

      Por certo, como conclusión do libro, o autor e máis nós chegamos a que "as palabras nunca se poderían perder, porque nacen ou salen ou se fabrican na cabeza e no corazón". Como vedes, hoxe estaban inspirados!
 ¡SE É QUE SON UNS POETAS! 

Os "escolledores" de 6º C