Este trimestre estivemos traballando varias
formas de arte xeométrica. Por iso realizamos MANDALAS, xa que nos permiten traballar contidos básicos de Infantil e Primaria entre
os que destacarían os de xeometría, grafomotricidad ou linguaxe artística… Entre
outros efectos beneficiosos, colorear ou crear mandalas estimula a
concentración, a atención e a memoria, axúdanos a construír unha imaxe positiva
de nós mesmos, favorece a creatividade, a autoestima e a afectividad, axúdanos
a organizar e comprender o mundo que nos rodea; proporciónanos unha sensación
de seguridade, benestar e harmonía, favorece a tranquilidade e serve para
expresar de forma creativa pensamentos e emocións.
A palabra "mandala" vén do
sánscrito e significa círculo, é unha representación simbólica da unión do
individuo co universo que o rodea. Ten a súa orixe no punto central e
constrúese cara ao exterior. En todas as culturas ao longo da historia podemos
atopar debuxos xeométricos similares aos mandalas: os yantras da India, as
rodas de sanación dos indios americanos, moitos deseños celtas, os rosetóns das
catedrais gótica.
Estos deseños xeométricos, tamén se atopan
na natureza: vémolos cando cortamos unha froita, algunas follas, moitas flores... vémolos cando observamos as ondas ao tirar unha pedra na
auga, cando miramos unha folerpa de neve no microscopio, ou nas imaxes das galaxias...
Este mandala fixérono os nenos no areiro do patio... |
Ningún comentario:
Publicar un comentario
Comentarios: a túa opinión conta!